עולם פתרונות ההצללה צועד בעשורים האחרונים בצורה ברורה ומתבקשת לכיוון של פתרונות מאלומיניום, בפרט פרגולות אלומיניום. זאת מפאת היתרונות המובהקים השונים של חומר גלם זה עבור פתרונות הצללה ביתיים וקבועים, יתרונות אליהם נגיע מיד. מהם היתרונות של פרגולות אלומיניום על פני פתרונות הצללה אחרים ומה הם כמה מסוגי הפרגולות העיקריים והמוצלחים ביותר בתחום שכדאי להכיר כיום, במידה ואתם מתעניינים בפתרון הצללה אפקטיבי ונוח לבית?

פרגולות אלומיניום – יתרונות עיקריים

נתחיל בכמה מילים אודות פרגולות אלומיניום באופן כללי, מסוגי פתרונות ההצללה בהם אנו מתמחים כאן ב"קבוצת ברק".

לאחר תקופות ארוכות בהן ניתן היה למצוא בארץ בעיקר פרגולות מעץ, החלו פרגולות האלומיניום להשתלט במהרה על השוק, וכיום הן מהוות את פתרון ההצללה המועדף והאיכותי ביותר בארץ ובעולם. מדוע עובר עולם פתרונות ההצללה לפרגולות אלומיניום? ממספר סיבות עיקריות – בגדול, אלומיניום הוא חומר גלם איכותי ומתאים הרבה יותר עבור פתרונות הצללה מאשר מרבית החומרים האחרים בהם נעשה שימוש בתחום. אלומיניום היא מתכת חזקה, יציבה וקלת משקל יחסית, עליה ניתן "לסמוך" בכל הנוגע לחוזק וליציבות של הפרגולה. אלומיניום גם אינו מחליד או נשחק לאורך זמן כתוצאה מחשיפה לרטיבות, לחות, מליחות, קרינת שמש ישירה ושאר מפגעי מזג אוויר נפוצים, ולכן פרגולות מחומר זה אינן מצריכות שיפוץ, שיוף, תחזוקה שוטפת ואף החלפה מדי כמה שנים, כמו במקרה של פתרונות הצללה מחומרי גלם אחרים. בקיצור, מדובר בפתרון הצללה אסתטי, עמיד איכותי המחזיק מעמד לטווח הארוך, ללא עלויות תחזוקה שוטפות.

פרגולה נאספת – פתרון הצללה ייחודי זה משלב בין היתרונות של פרגולת אלומיניום שהוזכרו לעיל לבין היתרונות של גג לפרגולה מבד, אותו ניתן לקפל ולאסוף בצורה פשוטה ומהירה. פתרון זה כולל מבנה (קונסטרוקציה) של פרגולת אלומיניום, אשר חלקה העליון עשוי מבד עבה, עמיד ואטום לגשם, אותו ניתן לקפל כאמור בכל רגע. הקיפול מתבצע באמצעות מנוע חשמלי קטן, מאפשר לנו ליהנות מכל העולמות – פרגולה המספקת הצללה מלאה ומקיפה מפני השמש או הגשם, ואפשרות ליהנות מגג פתוח לחלוטין המאפשר לאור הטבעי להיכנס במלואו כשאיננו מעוניינים בהצללה

פרגולה חשמליתפרגולת אלומיניום המצוידת במנוע חשמלי קטן המאפשר לשלוט מרחוק על השלבים העליונים של הפרגולה, לסובב ולשנות את הזווית שלהם. זה מאפשר לנו, למשל, להתאים את זווית השלבים לשעה ביום על מנת לספק הצללה ישירה מהשמש (או לאפשר לשמש להיכנס, במידה ואנו מעוניינים בכך). לפרגולה זו שלבים רחבים אתם ניתן לפתוח באופן מלא ובזווית של 90 מעלות, לסגור באופן אופקי לחלוטין וכמובן – לעצור בכל זווית באמצע. קלה במיוחד לניקוי ומאפשרת לשלוט בצורה טובה בהיקף ההצללה המתקבל בכל שעה של היום.

פרגולת יהלוםזוהי פרגולת אלומיניום קבועה וסטטית אשר שלביה אינם ניתנים לפתיחה וסיבוב כמו אלו של הפרגולה החשמלית, אך היא עדיין מציעה איטום מלא בפני גשם וחדירה של מים. כיצד זה מתבצע? באמצעות קירוי פרגולה עליון המשתלב בין השלבים, קירוי של פוליגל (פרספקס) המאפשר לאור השמש הטבעי לחדור פנימה, אך עדיין מאפשר לפרגולה לספק הצללה (באמצעות השלבים הקבועים), ומגן מפני גשם וחדירה של מים. בניגוד לפתרון הנפוץ של הנחת משטח סנטף על גבי השלבים, במקרה של פרגולת יהלום השילוב של הסנטף בין שלבי הפרגולה מפחית משמעותית את הלכלוך המצטבר מלמעלה, כמו גם את הרעש הנוצר כשיורד גשם.

אנחנו בקבוצת ברק נשמח לסייע לכם ולהתקין עבורכם את הפרגולה המושלמת עבורכם. לפרטים נוספים  צרו איתנו קשר ונחזור בהקדם >>