פתרונות הצללה מסוג זה או אחר ניתן למצוא באינספור בתים ודירות בישראל, בחצרות, גינות ומרפסות של דירות גם יחד. ימי השמש הרבים מדי שנה ומזג האוויר הנוח והחם יחסית של ישראל הופכים פתרון הצללה לדבר מתבקש, ואחד מסוגי הפתרונות המרכזיים בתחום בארץ כים הוא פרגולות אלומיניום. בעוד קיימים סוגים רבים ושונים של פרגולות אלומיניום, מומלץ בחום להכיר סוג מסוים אשר כולנו אמנם נתקלנו בו בעבר, אך רובנו איננו מודעים לכך שזהו פתרון פוטנציאלי ואפקטיבי במיוחד גם עבור חצר הבית או מרפסת הדירה. הכוונה היא לפרגולות אלומיניום סגורות, המהוות פתרון מושלם לחורף ולקיץ גם יחד.

להצעת מחיר עבור פרגולות אלומיניום סגורות >>

מהן פרגולות אלומיניום סגורות?

פרגולות סגורות הן למעשה פרגולות אלומיניום בעלות תוספות ספציפיות אשר אוטמות לחלוטין את הפרגולה מפני חדירה של מים מלמעלה. למשל – שכבה של רצועות סנטף או פרספקס (פוליגל) אשר מבטיחות כי לא יחדרו מים מבעד לשלבים של הפרגולה. דוגמה טובה לכך ניתן למצוא בפרגולת יהלום הייחודית שאנו מציעים כאן, אשר שלביה העליונים מכוסים בשכבת פרספקס המבטיחה איטום כנגד מים, אך בו בזמן מאפשרת לאור להמשיך ולחדור מבעד לשלבי הפרגולה.

במקרים רבים ניתן "להשלים" פרגולות סגורות באמצעות זגוגיות ומסילות אלומיניום, על מנת לקבל חדר "אקווריום" סגור ומוגן לכל דבר ועניין. כאן באתר תמצאו סוג זה של סגירות חורף גם תחת השמות "סגירת אקווריום" או "סגירת מרפסת", מכיוון שמדובר בסגירה של חדר חדש למעשה, בו כל הקירות הן זכוכיות. אלו יושבות כאמור על גבי מסילות אלומיניום איכותיות המאפשרות פתיחה וסגירה מהירות וחלקות של כל החלונות, כאשר פרגולת האלומיניום ה"מקורית" משמשת כגג הסגור של אותה סגירה (ונאטמת לחלוטין, כאמור, באמצעות סנטף או פתרון דומה). מדובר כמובן בפרגולת אלומיניום סגורה הניתנת לאטימה מלאה ומוחלטת, כך שהחדר החדש המתקבל הוא חדר בנוי ואטום לכניסה של מים, רוח וכו' לכל דבר ועניין, בדיוק כמו כל חדר אחר בבית.

למעשה, אם נחשוב על כך לעומק נגלה כי כבר נתקלנו לא פעם בסוגים שונים של קונסטרוקציות וסגירות על גבי פרגולות אלומיניום, במה שמכונה לעיתים גם "סגירות חורף" – באינספור בתי קפה, מסעדות ובתי עסק נוספים בערי ישראל ניתן למצוא סגירות שכאלו המוקמות בתחילת החורף, על מנת להרחיב בפועל את שטח העסק ואת החלל בו הוא יכול להמשיך ולקבל לקוחות גם באזור אשר היה לפני כן חשוף לגשם ולפגעי מזג אוויר. את מה שעושה בית קפה בתל אביב גם אנחנו יכולים לעשות במרפסת הבית שלנו, וכך למעשה להרחיב בפועל את שטח המחייה שלנו ולקבל עוד חדר בבית, בו ניתן להשתמש בחורף ובקיץ גם יחד.

סגירת מרפסת או הוספת חדר ביציאה לחצר הבית – פרגולות אלומיניום סגורות

במידה ואתם תוהים האם וכיצד יעבוד הפתרון של פרגולה סגורה או "סגירת אקווריום" עבור הבית או הדירה שלכם, קיימות אינספור דוגמאות בארץ מהן ניתן לשאוב השראה, וממש לא מדובר רק בבתי קפה ובתי עסק למיניהם. גם בבתים ודירות רבות ניתן למצוא כיום סגירת חורף, שכן אלו מהוות פתרון מצוין להרחבת שטח הבית/דירה ללא צורך בבנייה מאסיבית ו"סטנדרטית" של חדר נוסף, על שלל העלויות, האישורים והבירוקרטיות הנדרשות לשם כך.

סגירת מרפסת או הוספת חדר בחלק המקשר בין הבית לגינה נעשית בצורה מהירה, פשוטה וזולה ביותר ביחס לאלטרנטיבה של בנייה רגילה של חדר נוסף. פרגולה סגורה מהווה בהקשר זה פשוט השלמה של פרגולת אלומיניום, והזמן שלוקח להקימה הוא מהיר ביותר ביחס לבנייה.

חשוב להבין כי ברגע שסוגרים את הפרגולה ניתן כבר לחמם ולקרר את החלל החדש שנוצר בדיוק כמו כל חלל סגור אחר בבית, וכך להשתמש בשטח זה לכל מטרה ולכל אורך השנה. מכיוון שהסגירה כולה עשויה בעצם מחלונות ניתן לפתוח את כולם בימים יפים ולתת לשמש ולאוויר להיכנס בכיף, וכשמתקרב גשם לסגור מהר הכל וליהנות מהמים הזורמים על גבי הזגוגיות. כאמור – הפתרון המושלם

אנחנו בקבוצת ברק נשמח לסייע לכם ולהתקין עבורכם את הפרגולה המושלמת עבורכם. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר ונחזור בהקדם >>