מה הקשר בין פתרונות הצללה (ובפרט פרגולות אלומיניום) לבין הרחבת שטח הנכס? כפי שמגלים יותר ויותר ישראלים בשנים האחרונות, קשר זה קיים עבור כל מי שהנכס בו מתגורר אינו מספיק גדול לצרכיו, או שהיה רוצה להרחיב את השטח העמד לרשותו.

מה הקשר בין סגירת חורף לפרגולה ולמרפסת לבין הצורך בשטח גדול יותר בדירות ובתים בישראל?

סגירת חורף למרפסת – במה מדובר?

מי שאינו בקיא בעולם פתרונות ההצללה אולי אינו מכיר את הביטוי "סגירת חורף", או "סגירת אקווריום". במה מדובר? ובכן, סגירת חורף היא למעשה סגירה של חלל מסוים (דוגמת חלל המרפסת או חלק ממנו) באמצעות פרגולה סגורה ואטומה מלמעלה, אליה מתווספת קונסטרוקציה של מסילות אלומיניום קלות משקל, עליהן מורכבות זגוגית זכוכית. את התוצאה המתקבלת ייתכן בהחלט כי רובנו מכירים מבתי קפה ומסעדות בערים, אשר במהלך החורף סוגרות באמצעות סגירות חורף את השטח הפתוח העומד לרשותן על מנת להרחיב את השטח בו הן יכולות לקבל ולהושיב אורחים.

כאשר מבצעת בבית פרטי או דירה, סגירת חורף לפרגולה ו/או במרפסת מהווה סגירה של חדר חדש בבית אטום ומוגן לחלוטין מפני חדירה של מי גשמים, רוחות ומפגעי מזג אוויר אחרים. החדר מתווסף לשטח הבית ומשמש אותנו בנוסף לשאר החדרים בבית. מדובר בסגירות חורף – פתרון המיועד לשמש בחורף, ולכן בנוי על מנת לעמוד במזג האוויר החורפי ולהשמיש את השטח שהוא תוחם לשימוש רגיל מכל סוג לכל אורך השנה.

להצעת מחיר עבור סגירת חורף למרפסת >>

סגירת חורף למרפסת להרחבת שטח הבית הנמצא בשימוש

עכשיו כבר ניתן להבין טוב יותר מה הקשר בין מצב הנדל"ן בארץ והעובדה כי חלק בלתי מבוטל מהאוכלוסייה מתגוררים בדירות קטנות יחסית והיו שמחים לבית גדול יותר, לבין סגירת חורף לפרגולה או למרפסת. פתרון זה מאפשר להרחיב בפועל את שטח הדירה או הבית העומד לרשותנו ויכול לשמש אותנו לכל אורך השנה.

את החלל שתוחמת סגירה למרפסת ניתן כמובן למזג או לחמם, להציב וילונות שיאפשרו גם פרטיות וליישם כל דבר שעושים בחדר "רגיל". כך, שטח המרפסת של הדירה או חלק משטח הגינה של הבית יכולים לעבור הסבה של ממש, ולהפוך לחלק אינטגראלי מהבית. זאת, במקום לעבור לדירה בעלת שטח גדול יותר.

גם עבור זוגות צעירים או משפחות צעירות המצפות לילד נוסף וכרגע מתגוררות בדירה המספיקה בדיוק לצרכי המשפחה כיום, מאפשרת סגירת חורף למרפסת שמש או רגילה להישאר באותה דירה גם לאחר הרחבת המשפחה. את החדר שנוצר במסגרת סגירת מרפסת לחורף ניתן להסב לחדר לילד זה או אחר, חדר עבודה, חדר אחסון או כל צורך אחר.

אנחנו בקבוצת ברק נשמח לסייע לכם בפתרון ההצללה הנכון ביותר ולהתקין עבורכם סגירת חורף למרפסת.

להצעת מחיר עבור סגירת חורף למרפסת >>