פרגולות אלומיניום הפכו במרוצת השנים האחרונות לפתרון ההצללה המבוקש ביותר בישראל, לאחר שיותר ויותר ישראלים הבינו את היתרונות המשמעותיים של סוג זה של פתרון הצללה בהשוואה לאלטרנטיבות הקיימות בשוק. בעוד שפרגולות אלומיניום מהוות בחירה מתבקשת עבור פרגולה למרפסת או לגינה, יש מספר נקודות שחשוב להכיר בטרם סוגרים את ההזמנה סופית:

סוג האחריות ועל מה היא חלה

כמו כל מוצר איכות שאנחנו קונים, נצפה לקבל אחריות עבור פרגולת האלומיניום שנזמין עבור מרפסת, חצר הבית או המשרד. חשוב לוודא עם החברה לפני שמזמינים מהם פרטי האחריות? מה בדיוק היא כוללת? לכמה זמן היא תקפה? אילו סוגי נזקים מכוסים תחת האחריות ואילו לא? במקרה של פרגולה חשמלית – האם גם המנוע החשמלי מנגנון הפתיחה והסגירה של שלבי הפרגולה נכללים באחריות? אם כן – לכמה זמן ועבור אילו סוגי תקלות? כל אלו הן שאלות שחשוב לשאול ולקבל עליהן תשובות מפורטות בכתב לפני שסוגרים את ההזמנה וזאת על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות לאחר מכן.

איפה העסקה הכי משתלמת ומה בדיוק היא כוללת?

נקודה רלבנטית נוספת בנוגע להזמנת פרגולה למרפסת כיום היא שקיימות חברות רבות המוכרות ומתקינות פרגולות אלומיניום, כלומר – קיימת תחרות בענף, ולכן גם המחירים תחרותיים יחסית. המלצתנו היא לבצע השוואת מחירים מפורטת (למשל – אם אתם מתגוררים בצפון חפשו בגוגל אחר פרגולות אלומיניום בצפון ועברו על האפשרויות העיקריות שעולות). בנוסף, לשים לב על מה בדיוק מציעים לכם בכל אחת מהחברות הללו. מחירים נמוכים יותר משמעותית מכל שאר המתחרים אמורים לעורר אצלכם גם חשדנות המחייבת בחינה מדוקדקת של פרטי ההצעה של אותה חברה. פרגולות אלומיניום בצפון, בדרום או במרכז – העיקר שיעשו עבורכם עבודה מקצועית שתחזיק מעמד לאורך זמן.

תחזוקה שוטפת

אחד היתרונות המרכזיים שהופכים פרגולות אלומיניום לאחד מפתרונות ההצללה המבוקשים והנפוצים ביותר בישראל הוא היעדר הצורך בתחזוקה שוטפת. בעד שפתרונות הצללה אחרים, דוגמת פרגולות וקונסטרוקציות מעץ דורשים תחזוקה שנתית שוטפת שכוללת לא מעט עבודה והוצאות, פרגולת האלומיניום שומרת על המראה והמצב שלה באופן כמעט מושלם לאורך זמן, ולא דורשת יותר מדי התייחסות (ובטח שלא הוצאות). מה שבכל זאת חשוב לדעת ולקחת בחשבון הוא כי במקרה של פרגולה חשמלית (כזו המצוידת במנוע חשמלי קטן המאפשר סגירה ופתיחה של שלבי הפרגולה), כמו גם בפרגולות אלומיניום עם תאורת לד מובנית, ייתכן ויהיה צורך בתחזוקה שוטפת אחת למספר שנים. הכוונה היא בעיקר להחלפה של נורות, בדיקה (ותיקון, במידת הצורך) של מהמנוע החשמלי ומנגנון פתיחת השלבים וכד'. גם כאן, מדובר בהרבה פחות עבודה והוצאות לעומת תחזוקה של פתרונות הצללה אחרים. קחו בחשבון כי בשנים הראשונות תחזוקה שכזו אמורה להיכלל באחריות ובמחיר המקורי של הפרגולה ויש לוודא זאת מול החברה ולציין בכתב בהזמנה לפני שסוגרים אותה.

אנחנו בקבוצת ברק נשמח לסייע לכם ולהתקין עבורכם את הפרגולה המושלמת עבורכם. לפרטים נוספים  צרו איתנו קשר ונחזור בהקדם >>