מרפסות תלויות הן מרפסות אשר יוצאות בשטחן מעבר לגבולות הדירה עצמה, ולעיתים מוסיפים אותן למבנים קיימים שלא הגיעו עם המרפסות מלכתחילה. דיירים אשר מתגוררים בדירה הכוללת מרפסות שכאלו, שמהוות למעשה מעין מרפסות שמש, יכולים לבחור במספר סוגים של פרגולות לצורך הצללה והגנה מפני השמש במהלך הקיץ והגנה מפני הגשמים והרוחות במהלך החורף. ביניהן ניתן למנות פרגולות תלויות, פרגולות חשמליות, פרגולות אלומיניום קבועות ופרגולת SKY-TEC נאספת מבד.

פרגולות תלויות

פרגולה תלויה בהחלט יכולה להתאים למרפסת תלויה, וזאת בשל כך שאין היא זקוקה לתמיכה של עמודים נוספים. היא תלויה או "מרחפת" מעל המרפסת ובכך גם בעלת פחות דרישות קונסטרוקטיביות ותופסת פחות שטח. היא מתחברת לקיר המבנה באמצעות תושבות פלדה ומקנה למרפסת ולמבנה מראה אסתטי ונפלא. פרגולות תלויות מגיעות בשלל גדלים וצבעים ומומלץ להתאים אותן באופן פרטני לאותה מרפסת ולתכנן הכל לפרטי פרטים.

פרגולות חשמליות

פרגולות אלו הבנויות מאלומיניום ונירוסטה הינן מתקדמות מאוד ומאפשרות שליטה בזווית וברמת חדירת האור אל תוך כל מרפסת תלויה, ובכך יעילות מאוד במהלך הקיץ. הן טובות מאוד גם בהגנה מפני גשמים, בשל כך שהשלבים של הפרגולה מורכבים על פרופיל מובנה שמשמש כמרזב אליו מתנקזים המים, ומשם הם זורמים על פי השיפועים למיקום המתוכנן מראש. בנוסף לכך – נוח, קל ופשוט להשתמש בפרגולה חשמלית, אשר מופעלת על ידי מתג ו/או שלט רחוק.

פרגולות אלומיניום קבועות  

פרגולות האלומיניום של קבוצת ברק עשויות מאלומיניום ונירוסטה בלבד ואינן כוללות חלקי פלסטיק או חלקי ברזל אשר עשוי להחליד. הן מגיעות במגוון רחב מאוד של צבעים לבחירה ומסוגים שונים. הפרגולות שומרות על מראה צעיר וחדש למשך שנים רבות ועומדות בכל תנאי מזג האוויר השוררים בארץ – מגשמים ועד שרב.

פרגולת SKY-TEC נאספת מבד – ללא עמודים

פרגולה אטומה בעלת גג עשוי בד. היא עמידה בפני גשם ומאפשרת הצללה שלמה או הצללה חלקית. כאשר מדובר במרפסות תלויות, יש לחבר אותה לקיר עם דיאגונלים וללא עמודים קדמיים. במצב זה מדובר למעשה בפרגולה תלויה שמעוגנת לקיר באופן חזק ומאסיבי. הפרגולה משתמשת בבדי PVC איכותיים מאוד שאטומים בפני מים וקרינות השמש. בנוסף, היא בעלת מראה אסתטי וצבועה בטכניקה מיוחדת אשר דואגת לכך שצבע חלקי האלומיניום לא יתקלף או ידהה במרוצת הזמן.

בחירת הפרגולה הנכונה

פרגולות מותקנות במקומות שונים, וכדאי לבחון כל מקרה לגופו. יש להתחשב הן בתנאים ובמגבלות והן ברצונות המסוימים של הלקוח. תמיד כדאי לבחור פרגולה אשר מתאימה הן לעונת הקיץ והן לעונת החורף, שעמידה בתנאי אקלים שונים ושהגימור שלה יחזיק מעמד שנים רבות מבלי להתבלות.

פרגולות של קבוצת ברק

אנו מפתחים, מייצרים, משווקים ומתקינים פתרונות הצללה שונים כגון פרגולות מתקדמות, משוכללות, יציבות ודקורטיביות הן ללקוחות פרטיים והן לארגונים, חברות, עסקים וגופים ממשלתיים כבר ארבעה עשורים. אנו מייצרים את כל המוצרים שלנו בכוחות עצמנו, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר ובהשגחה קפדנית על תהליכי הפיתוח והייצור.