במדינה גדושת שמש כמו ישראל, תעשיית הפרגולות (ופתרונות ההצללה) רחבה ומקיפה מאות אלפי בתים ועסקים בכל אזור ועיר במדינה. מרבית הפרגולות בימינו איכותיות, מעוצבות ומספקות מענה הולם לחום הקופח ולשמש היוקדת. הכוכבת הגדולה של הענף היא פרגולת האלומיניום, הנחשבת לאהובה מכולם. מדוע? כל התשובות והיתרונות אודות פרגולות אלומיניום, הפרגולות האהובות על הישראלים..

שוק הפרגולות בישראל – סוגים ומידע

בישראל וברחבי העולם ישנן מספר פרגולות נפוצות. הראשונה היא פרגולת העץ, המעניקה מראה חמים וכפרי, בכל סוג עץ שתבחרו (אורן, לבן גושני, ארז ואחרים). פרגולה אהובה נוספת היא זו העשויה פלסטיק (ובעיקר – PVC), הנחשבת לקלה לתחזוקה, אך כזאת שצבעיה לא תמיד מצליחים להתגבר על קרני השמש החזקות בישראל, וצבעם דוהה בחלוף שנים אחדות. הפרגולה השלישית, ואשר בעיניי מומחים רבים נחשבת לטובה ביותר ולמתאימה ביותר לאקלים הישראלי, היא, כאמור, פרגולת האלומיניום, אשר כוחה הולך ועולה בכל שנה ואלפי יחידות מדגמיה השונים נמכרים בישראל.

פרגולת אלומיניום – כל היתרונות

אז מה הסיבות לסיפור ההצלחה הבולט של פרגולות אלומיניום? ובכן, הנה כמה יתרונות משמעותיים של הפרגולה המנצחת הזו:

  • עמידות גבוהה ביותר – פרגולות אלומיניום איכותיות (לא חיקוי סיני זול), אמורות להחזיק מעמד שנים רבות במראה המקורי שלהן, ללא כל סימני שחיקה או בלאי. הן עומדות בקלות אל מול הרוח, השמש ותנאי מזג האוויר הכלליים בישראל.
  • התקנה פשוטה – בניגוד לסוגי פרגולות אחרות, את זו העשויה מאלומיניום קל, מהיר וזול להרכיב. יחד עם זאת, חשוב לבחור איש מקצוע המתמחה בהתקנת סוג זה של פרגולות.
  • אמצעים מתקדמים – בחרתם אלומיניום? בחרתם קידמה! ניתן לשלב מנגנוני פתיחה וסגירה חשמליים, תריסים אשר ניתן לשלוט בכיוונם (ובכך לכוון לשמש או לרוח וליהנות משליטה מלאה) ועוד.
  • מספר רב של דגמים ועיצובים – אמנם היא איננה מעניקה מראה טבעי כמו הפרגולה העשויה עץ, אך שלל הדגמים הנאים שלה מעניקים לכם, הלקוחות, חופש בחירה מלא ואפשרות השתלבות עיצובית גבוהה.
  • מחיר – היא לא הפרגולה הכי זולה בשוק, אבל כשמסתכלים על "שווי מול כסף" (VALUE FOR MONEY), נדמה שמדובר בפרגולה המשתלמת ביותר. כזו שמספקת לכם איכות אמיתית במחיר שווה לכל הדעות.
  • גודל הפרגולות – ניתן להזמין פרגולות בגדלים שונים וזאת בהתאמה אישית לצרכי העסק או המרחב החיצוני של ביתכם. בין האפשרויות נכללת גם האפשרות של פרגולות גדולות מימדים המתאימות לחצרות אירועים ועסקים שונים.

פרגולות אלומיניום – סוגים והמלצות

נציין שישנם מספר רב של סוגי פרגולות אלומיניום, ביניהם פרגולות תלויות, פרגולות דמויות עץ, פרגולות מתכוונות, כאלו המיוצרות בהתאמה אישית, פרגולות קבועות (שלא ניתנות להזזה) ועוד. לקראת סיום, נמליץ לבדוק היטב את רמת סינון קרני ה-UV לפני הרכישה, כמו גם את האטימות למים ואת העמידות לעומסים. ודאו כי מדובר במתקין מורשה, ואל תתפשרו על פחות מ-5 שנות אחריות. פרגולות אלומיניום – לשלוט במזג האוויר.