בבתים רבים בישראל עדיין מצוי תריס הזזה ידני העשוי משלבים. עם הזמן, יותר ויותר תריסים חשמליים מוצאים את דרכם לבתים בארץ, ובתים חדשים רבים כבר מגיעים עם אחד מהסוגים של התריסים החשמליים.

תריסים אלו מופעלים על ידי שלט רחוק ומנגנון חשמלי, ומאפשרים שליטה נוחה ללא הפעלה של כוח.

השלבים של תריסי ההזזה נוטים להיפגם במרוצת הזמן והשימוש, אך הם זולים יותר מאשר התריסים החשמליים. בשנת 2018, בהחלט מומלץ לבחור באופציות החשמליות המתקדמות והמשוכללות יותר וליהנות מחיים נוחים ומודרניים.

יש סוגים רבים וטובים של תריסים – להלן 4 קטיגוריות עיקריות של תריסים חשמליים.

 

תריס חשמלי שקט

 

סוגים שונים של תריס חשמלי:

  • תריסי אור – נחשבים לחזקים ולכאלו שפועלים באופן שקט. הם מאפשרים חדירה חלקית של אור או אטימה בפני כל אור חיצוני ועשויים מפרופילי אלומיניום. הם מאפשרים רמה גבוהה של פרטיות, מכיוון שאמנם ניתן לראות דרכם את העולם החיצוני במידה ולא בוחרים במצב של סגירה הרמטית, אך לרוב מי שנמצא בחוץ לא יכול לראות את מי שנמצא בפנים.

 

  • תריס משוך – תריסים עשויים אלומיניום, שצבועים באופן אלקטרוסטטי, כבדים ועבים יותר מתריסי אור. בעלי גובה ניקוב של 2 מ"מ.

 

  • תריסי נוף – תריסים בעלי פתחי אור ואוויר רחבים המאפשרים לאוורר ולהאיר את הבית. ניתן לפתוח אותם עד לשיעור של כ-30% משטח התריס, וניתן לסגור אותם גם באופן הרמטי.

 

  • תריסי ביטחון – תריסים שקטים שגם מאפשרים מצב נוף או מצב של סגירה מוחלטת ואטימה בפני מים ואור. תריסי ביטחון נחשבים למתקדמים טכנולוגית, ולמשתלמים מאוד מבחינה כלכלית.

הם בטיחותיים במיוחד בזכות מערכת הנעילה האוטומטית שלהם כאשר התריס סגור, כוללים גם שלב נעילה עם מפתח והם בעלי פרופילים מפלדה המעניקים חיזוק נוסף.

תריסי הזזה ידניים בעלי שלבים

תריסי ההזזה הקלאסיים שכולם מכירים אומנם עדיין קיימים בדירות ובתים רבים בארץ מכורח האינרציה, אך אינם מעניקים את אותה רמה של נוחות, יופי ואסתטיקה או הגנה וביטחון מפני פריצות והסגות גבול כמו התריסים החשמליים.

בתים חדשים הנבנים כיום בארץ מגיעים עם תריסים חשמליים, אך לא תמיד מדובר בתריסים חשמליים מתקדמים.

מומלץ להשקיע ולרכוש תריסים משוכללים שיעניקו לבית או לעסק מראה נאה והגנה מלאה, ובכך יעניקו לכם שקט נפשי מבורך.

עצם האפשרות לתפעל את התריס על ידי מנגנון חשמלי בשלט רחוק עוזרת להפעלה נוחה שלו וללא השקעה של מאמץ. התריסים מתאימים לכל דירה, בית פרטי ועסק, ובעיקר למי שמעוניינים להיות בחזית הטכנולוגיה והמודרנה.

התקנת תריסים בחיפה – קבוצת ברק גם בצפון!

קבוצת ברק מייצרת את מוצריה במפעל מתקדם הנמצא במפרץ חיפה, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של ייצור ושימוש בחומרי גלם איכותיים בלבד.

החברה כוללת 4 חטיבות מקצועיות ושומרת על חדשנות טכנולוגית ועיצוב עדכני.

דרכנו תוכלו לרכוש גם תריסים חשמליים מתקדמים וגם מוצרים נלווים כגון מנועים חשמליים לתריסים, ארגזי תריסים חיצוניים ומערכות שלט רחוק.