סוכך חשמלי הוא הדבר הבא בכל הנוגע לסוככים למרפסת או לגינה. סוכך חשמלי מאפשר לפתוח ולקפל את הסוכך באופן חשמלי ופשוט, בלחיצת כפתור ומרחוק, בלי הצורך להתאמץ ולמשוך בידיות הקשות לתפעול בשמש הלוהטת או בחורף הרטוב; ברגע אחד תקבלו צל, או לחילופין אור שמש!  

לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר אטרקטיבית >>

איך עובד סוכך חשמלי?

סוכך חשמלי מגיע במגוון צורות וצבעים – למעשה, כמעט כל סוכך (סוכך מרקיזה, סוכך זרועות, סוככי מסך, חלון וכדומה), יכול להגיע בתצורה חשמלית. לסוכך מוסיפים מנוע חשמלי, הנמצא בתוך צינור גלילה, ומאפשר קיפול ופתיחה של הסוכך בלחיצת כפתור ובאופן אוטומטי. הקלות, היעילות והמהירות הפכו את הסוכך החשמלי לבחירה ראשונה אצל אנשים רבים. במקרים מסוימים, ניתן לשלב את הסוכך החשמלי עם סוכך ידני – וכך לאפשר גם קיפול ופתיחה ידניים, ולהנות מכל העולמות.

לאחרונה, נוספו גם פיצ'רים נוספים לסוכך החשמלי שעושים את החיים קלים אפילו יותר, כמו חיישנים המקפלים ופותחים את הסוכך באופן אוטומטי בהתאם למזג האוויר. כך, כשמתחילה רוח חזקה, הסוכך ייסגר באופן אוטומטי ולא ייפגע ממזג האוויר. לחילופין, כשהשמש חזקה במיוחד, הסוכך ייפתח – זאת מבלי שיש לכם יד בדבר. חיישנים אלו הם צעד נוסף אל עבר עולם אוטומטי לחלוטין, והופכים את הבית לחכם.

כיצד לבחור סוכך חשמלי?

לפני שאתם בוחרים עסק להתקנת סוככים, חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים עיקריים שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר עבורכם:

  • ניסיון – כמו כל דבר, חשוב תמיד להעדיף חברה עם ניסיון בתחום – ובעיקר כשמדובר על התקנה של סוכך, שכן סוכך הוא גג לכל דבר ולכן עשוי לקרוס ולגרום לנזק כאשר ההתקנה אינה איכותית ומקצועית. חפשו אחר חברה שמתמחה בהתקנת סוככים חשמליים – כדי לוודא שהם יודעים את העבודה.
  • המלצותתמיד טוב לסמוך על המלצות של מכרים ומשפחה שהתקינו סוכך לאחרונה; שאלו על השירות, המקצועיות ועל איכות ההתקנה. גם סיבוב קצר באינטרנט יכול לספק לכם כמה תשובות חשובות.
  • מחירהמחיר חשוב לכולנו, אבל תמיד כדאי להיזהר ממחירים נמוכים מדי שעשויים לעלות ביוקר בטווח הארוך – ואף לסכן את בריאותנו.
  • איכות הסוכך החשמלידבר נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת הוא הסוכך החשמלי עצמו. המנועים של הסוככים החשמליים משתנים זה מזה בעוצמה ובאיכות. ככל שהסוכך גדול יותר, יש צורך במנוע גדול יותר; חשוב לבחור במנוע איכותי, שלא יתקלקל ברגע הראשון של רוח או גשם!
  • משלוח והתקנה  – אם אתם גרים במרכז, חפשו אחר חברה המתמחה בסוככים חשמליים במרכז או באזור הצפון, וכן בחברות שעוסקות בהתקנת סוככים בכל הארץ. זאת כדי להוריד את העלויות ולוודא הגעה מהירה, וטיפול מהיר במקרים של תקלות או בעיות.

לפרטים נוספים לגבי סוכך חשמלי ולהצעת מחיר צרו איתנו קשר >>