אם מתכננים נכון, סוכך קבוע יכול לעשות פלאים למיתוג בית העסק/החברה שלכם.

סוכך קבוע לעסק יכול לעשות הרבה יותר מלספק לנו צל והגנה מפני השמש. 

הוא יכול להיות הרבה יותר מעוד אלמנט אופנתי ואסתטי.

סוכך קבוע הוא כלי חשוב להעצמת בית העסק, החברה או המותג שלכם שם בחוץ.

לסוכך הקבוע יש דרך מיוחדת להבליט את העסק שלכם ואף למשוך עוד ועוד לקוחות אל שעריו.

הנה כמה דרכים בהן סוכך יכול לעזור לכם בעסקים:

יותר ממילים. לא תמיד חייבים להקדיש זמן ומחשבה מה לומר, לעיתים די קרובות מספיק לחשוב לעומק על האופן שבו מעבירים את המסר.

כלומר: לעתים זה לא ה"מה", אלא ה"איך". כך זה עם עיצוב סוכך לעסק. כאשר רוכשים סוכך שעל גביו מוצג טקסט, למשל, יש לשקול בכובד ראש דווקא אלמנטים כמו סוג פונט, סגנון עיצובי, צבעים, גודל והתאמת הקונספט העיצובי לבית העסק, כך שישקף אותו נאמנה.


ננסה להמחיש באמצעות דוגמאות:

  • אם למשל אתם מנהלים מאפיה, אז צבעים פסטלים ופונטים יוקרתיים יכולים להעביר את המסר הנכון של איכות וטריות.
  • אם יש לכם חברת ניהול חשבונות כדאי לבחור בצבעים טבעיים ובפונטים קלאסיים ובסיסיים.
  • סוכך קבוע ומעוצב יכול להיות האלמנט הזה שנותר בזיכרון של לקוחות יותר מכל אלמנט אחר, כי לעיתים תכופות הוא המפגש הראשון ביניכם לבין הלקוח, וכידוע, לרושם ראשוני יש משמעות גדולה, וזה נכון הן בחיינו הפרטיים והן בעולם העסקימסחרי.
  • פחות זה יותר. כאשר מדברים על עיצוב סוככים לבתי עסק, ארגונים וחברות, כדאי לבחור בפשטות. וכשאנו אומרים 'פשוט' אין הכוונה למשעמם, אלא להפך. עיצוב פשוט יכול לתפוס את תשומת הלב של העוברים ושבים. עיצוב פשוט נוטה לגרום לאנשים נוחות בעוד שעיצוב מורכב או מתחכם יכול לגרום לעומס ויזואלי ועלול להרחיק את האנשים.
  • אם החלטתם לכתוב טקסט שיווקי על גבי הסוכך, ודאו שהוא קצר ולא מעייף, מומחים ממליצים על כתיבת טקסט שלא עולה על 7 מילים ואף פחות. וודאו שהסוכך מתכתב עם אלמנטים חיצוניים של בית העסק שלכם ולא תלוש או לא קשור אליהם.
  • ובאותו נושא, נסו לשמור על אחידות של צבעים ועיצובים הן במיתוג הפנימי של העסק והן במיתוג החיצוני, לרבות סוככים, שלטים וכו'.
  • שמרו על תצוגה חיצונית אוורירית, אל תעמיסו באלמנטים פרסומיים, זה עלול לגרום לתחושת "הצפה" אצל העוברים והשבים ולגרום לא שלא להיכנס לבית העסק שלכם, וחבל.
  • שמישהו ידליק את האור בבקשה. יש אלמנטים עיצוביים מיוחדים שאנחנו לא רואים בכל מקום, למרות שהם פשוטים למדי להתקנה ואחזקהתאורה היא ללא צל של ספק אחד מהם. אם משלבים תאורה בסוכך אפשר להכפיל את הנראות של בית העסק. זה אומר שבית העסק שלכם יראה ויבלוט הן בשעות היום והן בשעות הלילה, והוא יעבוד עבורכם גם כאשר אתם בבית נחים, מבלים, נופשים או ישנים.
  • הפרסום של העסק, בניגוד אליכם, לא הולך לישון כאשר השמש שוקעת, "סוכן המכירות" שלכם, קרי: הסוכך הקבוע עובד 24 שעות ביממה. תאורה מושכת אנשים בין אם הם עוברים כהולכי רגל ובין אם הם עוברים עם הרכבואם בית העסק שלכם ממוקם באזור שהגישה אליו אינה מוכרת, אז תאורה לצד סוכךיכולה לעזור למצוא אתכם ביתר קלות.