סוכך קבוע הוא סוכך שמקובע במקום שבו הוא מותקן, בניגוד לסוככים מתקפלים וסוככים שאינם קבועים. ניתן להתקין אותו במקומות חיצוניים רבים – מעל מרפסת שמש, חלון, כניסה למבנה פרטי, מיקום חיצוני בבית עסק שמארח לקוחות – ועוד.

סוככים קבועים נחשבים לעמידים ויציבים במיוחד ועומדים במקום ההתקנה כל הזמן.

אין צורך להתעסק עם התפעול שלהם והם מבצעים את עבודתם ללא הפסקה.

סוככים קבועים מיוצרים ועשויים לרוב משלדה מסוג מסוים של מתכת ובד PVC או דראלון ליצירת הצללה נעימה ומוצלחת.

להצעת מחיר עבור סוכך קבוע >>

למי מתאים הפיתרון של סוככים קבועים?

סוכך קבוע מתאים באופן מיוחד לכניסות לבתים ולמבנים ולחזית הבית או העסק. מעבר לכך, ניתן למקום אותו בחצרות, בגינות, במרפסות ובכל מקום שמצריך הגנה בקיץ ובחורף. במהלך הקיץ הסוכך מגן מפני קרני השמש ויוצר תנאים של צל, אך הבד אינו חייב להיות אטום ועדיין יכול לאפשר מעבר וחדירה של אור, והעניין נתון לבחירתכם.

סוכך שנמצא 24/7 בכל מזג אוויר

כשרוצים לשבת בחוץ עם חברים ומשפחה או לארח לקוחות ואורחים אחרים בתנאים אידיאלים, סוכך קבוע בהחלט מהווה פתרון מצוין. אין צורך לפתוח אותו על ידי מנואלה או מנגנון הפעלה חשמלי והוא נמצא עבורכם באותה מידה בכל שעה ביממה ויום בשבוע. חוסר הצורך לתפעל את הסוכך מהווה יתרון ומספק נוחות מוגברת.

עמידות ויציבות

סוככים קבועים נחשבים לעמידים וליציבים שבסוככים. זוהי נקודה חשובה ומאפיין משמעותי שעוזר מאוד בחודשי החורף וכאשר משתוללות רוחות עזות בחוץ. היציבות והעמידות של הסוכך הופכות אותו לא רק ליעיל ונוח, אלא גם לרכישה משתלמת שמחזיקה מבחינה פונקציונלית זמן רב בשימוש.

סוככים במגוון צורות ובצבעים

בהתאם לרצונות שלכם ולצרכים של המקום שבו ימוקם הסוכך, ניתן לרכוש סוככים בצורות, צבעים וגדלים שונים.

יש כאן סוגיה חשובה של התאמה אישית שיש לתת עליה את הדעת מבעוד מועד. הסוכך מהווה אלמנט דקורטיבי לכל דבר, לכן וודאי שגם מבחינה אסתטית יש משמעות לביצוע בחירה נכונה שתשתלב באופן מוצלח בנוף ותייפה את האזור.

מעבר לצורות, גדלים וצבעים, סוכך קבוע הוא בעל כיסוי וחיפוי בד PVC או דראלון, כאשר לכל אחד מהם יתרונות שונים.

גרפיקה לעסק

במידה ומדובר בסוכך קבוע לעסק ואתם מעוניינים להוסיף לוגו ו/או גרפיקה מסוימת, זה בהחלט בר ביצוע. בכך ניתן להעניק לסוכך פן נוסף של מיתוג, פרסום ושיווק וכמו כן גם פן אסתטי משודרג.

התקנת סוככים קבועים גם בחיפה  

בבעלות קבוצת ברק מפעל ייצור משוכלל ומתקדם במפרץ חיפה.

אם חשקה נפשכם בסוכך קבוע או בסוכך מסוג אחר, נוכל להתאים לכם את הסוכך שמתאים לכם באופן מדויק ולהתקין עבורכם אותו באופן המוצלח ביותר.

הניסיון הרב שצברנו עם השנים ותודעת השירות הגבוהה שפיתחנו יוכלו לעמוד לרשותכם ולספק לכם פתרונות הצללה מובחרים, שעשויים מחומרי גלם איכותיים ויותקנו עבורכם באופן אידיאלי.

להצעת מחיר עבור סוכך קבוע >>