אין ספק שמרפסת מעלה רבות את ערך הדירה, שכן היא תמיד נתפסת בתור פלוס גדול מאוד כאשר אנו באים לרכוש דירה או להשכיר אחת. עבור רבים מבין אותם אנשים שרואים יתרון במרפסת בדירה בה הם מעוניינים היתרון של מרפסת מתבטא בכך שהם יוכלו לשבת בחוץ או לתת לילדים שלהם לשחק בה או כמובן למעשנים שבינינו היא תהווה פינת עישון מחוץ לבית מבלי לצאת ממנו. אך מעבר לאותם שימושים, ישנם גם לא מעט שימושים אחרים שניתן לעשות בשטח המרפסת שאותם נשיג באמצעות סגירת שטחה והפיכתו לחלל נפרד או לחלק בלתי נפרד מן הבית. בהרבה מאוד מקרים אנו רואים דירות שהופכות את שטח המרפסת להמשך של חלל הסלון ובכך מגדילות את שטח הסלון אך יש לא מעט שימושים אחרים שניתן לקבל באמצעות סגירת מרפסת בבית שלכם. כל מה שצריך וכדאי לדעת על סגירת מרפסת בפוסט הבא!

סגירת מרפסת לחדר

ישנם לא מעט מקרים בהם המשפחה שלנו מתרחבת ואנו רוצים לתת לכל ילד חדר משלו, שכן ככל שהילדים גדלים הדבר הופך לקריטי יותר עבורם בהיבט של פינה בה הם יכולים לשמור לעצמם על הפרטיות. בניית חדרים נוספים היא כמובן בלתי אפשרית ברוב המקרים כמו גם חלוקה של החדרים הקיימים שנחשבת בעייתית היות ואז נשאיר לכל ילד חלל מאוד קטן. לכן בבתים בהם יש מרפסת שלא נמצאת בשימוש ניתן לבצע סגירת מרפסת לחדר וכך לקבל חלל נוסף שאותו אנו הופכים לחדר מרווח. כך לא נצטרך להתפשר על המקום והמרווח על ידי אלתורים ופיצול של חדרים גדולים אלא לקחת חלל שאינו מנוצל ולהפוך אותו לחדר גדול.

סגירת מרפסת זכוכית

פתרון נוסף שאפשר לבצע עם המרפסת במידה ולא נעשה בה שימוש הוא סגירת מרפסת זכוכית. הדבר מאפשר לנו למעשה לקבל חלל נוסף בבית אותו אפשר לנצל לדברים נוספים פרט לישיבה בשטח המרפסת, אך בנוסף לפתוח את הזכוכיות בכל עת ולנצל את שטח המרפסת ולשבת בה במידה ואנו רוצים. כך למשל, לאחר סגירת זכוכית של המרפסת נוכל למשל למקם בה את המשרד שלנו או פינת עבודה במידה ואנו עובדים מהבית וכך לנצל את אור היום הטבעי, הנוף שמשתקף ממרפסת ביתינו ואף ליהנות ממיזוג האוויר של הבית או החימום בימים קרים. במידה ואנו רוצים לארח חברים או לאכול עם בני המשפחה שלנו ארוחה בשטח המרפסת באויר הפתוח כל מה שאנו צריכים לעשות הוא לפתוח את הזכוכיות שנמצאות על מסילת גלילה וכך ליהנות מאוויר המרפסת. כך למעשה באמצעות פתרון אחד אנו מצליחים להנות משני העולמות.

סגירת מרפסת חלונות מתקפלים

שיטה נוספת בה נוכל לסגור את המרפסת היא באמצעות חלונות מתקפלים כאשר אנו נשתמש בשיטה זו בעיקר כאשר קיים מעקה זכוכית למרפסת שלנו ואנו רוצים להשיג אפקט משולב של ליהנות ממרפסת סגורה שמקוררת בעזרת המיזוג אויר של הבית בחודשי הקיץ החמים ומאידך לפתוח את החלונות בחודשי האביב או הסתיו. החלונות מתקפלים בצורה נוחה ובדרך כלל נוהגים להצמיד אותם לאחד הקירות של המרפסת. כך למעשה נוכל ליהנות מישיבה במרפסת למשך כל עונות השנה, לא משנה מה יהיה מזג האויר, שכן גם אם חם מידי או יורד גשם במהלך סופת רעמים, נוכל לנצל את שטח המרפסת ולשבת בה עם בני המשפחה שלנו.

אנחנו בקבוצת ברק מתמחים בכל סוגי פתרונות סגירת המרפסת והנסיון הרב שצברנו בתחום משנת 1978 יסייע לנו להתאים לכם את הפתרון האולטימטיבי עבור המרפסת שלכם. לפרטים נוספים אודות סגירת מרפסת צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!