מבדיקות שנעשו בשנים האחרונות, התברר שבשנה ממוצעת בישראל יש למעלה מ-220 ימי שמש מלאים ועוד כ-100 ימים בהם השמש זורחת מפעם לפעם

כמות השמש הגבוהה הופכת את הצורך במציאת פתרונות הצללה לבית או לעסק לחשוב במיוחד.

סוכך מתקפל, חשמלי? אילו סוגי סוככים קיימים ומה חשוב לבדוק לפני רכישת סוכך?

כיצד מוטב לבחור את האיש המקצוע שלכם? ומה טווח העלויות הצפוי לכם ברכישה? סקרנים? הישארו וגלו את כל התשובות.

סוגים עיקריים של סוככים

בישראל נמכרים מספר לא מבוטל של סוגי סוככים הנבדלים זה מזה בחומר הייצור המרכזי, באיכות הסוכך, ברמת התחזוקה הנדרשת שלו, במשך השנים בהם הסוכך אמור לשמור על מראהו המקורי ובעלויות הכרוכות ברכישתו. לא בטוחים איזה סוכך מתאים לדרישות שלכם? אל תחששו להיעזר בשירותיו של איש מקצוע.

סוכך זרועות – סוכך מסוג זה הינו הסוג הנפוץ ביותר. הוא נהנה משלל יתרונות, כמו הצללה איכותית ומלאה, פשטות התקנה, עיצובים וגדלים שונים וטווח מחירים זול יחסית. ההתקנה אורכת כמה שעות, ניתן להחליף בד בקלות (סביב 100-200 ₪ למ"ר) אם הוא נקרע, התלכלך או סתם בא לכם לגוון, ומחירו מתחיל מ-1,200 ₪ בלבד (ויכול להגיע לפי שלושה ויותר). אין ספק, סוכך זרועות הוא בחירה מצוינת.

מרקיזות – גם סוככים מסוג מרקיזה, אשר מאפיינם העיקרי הוא צורתם המעגלית (רבע עיגול) אהובים במיוחד, בעיקר בזכות המראה הפשוט והנפלא שהם יוצרים, לצד מחיריהם הזולים. גם כאן ההתקנה אורכת שעות אחדות, וכאשר הבד איכותי, הם מחזיקים מעמד עשור ואף יותר.

סוכך חשמלי – סוכך מתקדם ויקר יותר הוא הסוכך החשמלי, שכוחו טמון במנוע שלו. היתרון המובהק שלו: אפשרות קיפול מלא או חלקי בלחיצת כפתור, במהירות וללא מאמץ. חשוב לבדוק את גודל ואיכות המנוע, על מנת למנוע תקלות נשנות (למרות שמדובר בסוכך אמין). המחירים מתחילים מ-3,000 ₪.

לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר אטרקטיבית לסוכך מתקפל >>

המלצות לרכישה, מחירים ובחירת בעל מקצוע 

  • עדיפות לסוכך מתקפל – לא משנה באיזה סוג סוכך בחרתם, העדיפו סוכך מתקפל וזאת על מנת שבימים בהם תרצו ליהנות מיופיים של השמיים, תוכלו בלחיצת כפתור לקפל את הסוכך. כמה פשוט, ככה חשוב ונפלא.
  • לא מוותרים על בדיקת איכות – בדקו את איכות הסוכך (מוטב להימנע מקניית סוככים תוצרת סין, המתבלים בקלות), המנוע ומנגנוני הקיפול.
  • יתרון השדרוג – שקלו לשדרג את הסוכך באמצעות תוספות מעניינות, כמו חיישן טלטולים (אידיאלי לימי רוח), גגון הגנה, שבשבות רוח, פרונט קדמי ועוד.
  • בחירה חכמה באנשי מקצוע – חפשו אנשי מקצוע אמינים ומקצועיים בתחום זה באופן משולב – המלצות מחברים, רשתות חברתיות, דפי מידע ובלוגים באינטרנט וכמובן, באמצעות אינדקס חברות סוככים.
  • מחירים, רבותיי, מחירים – ערכו סקר מחירים! ניתן למצוא סוככים החל מ-1,000 ₪ ועד 8,000 ואף יותר. גודל הסוכך משפיע על מחירו, כמו גם תוספות שבחרתם, עלויות מיוחדות (כמו שימוש במנוף) ועוד.

למידע נוסף והצעת מחיר צרו איתנו קשר >>