הבנייה המודרנית לאו דווקא מגיעה אוטומטית עם תריס חשמלי, ולא תמיד התריסים הסטנדרטיים טובים ויעילים או תורמים לביטחון הבית או העסק שלנו.

ישנה חשיבות רבה מאוד להתקנת תריס חשמלי לבתים צמודי קרקע ולעסקים אשר מעוניינים לשדרג את רמת הבטיחות של המבנה שלהם, ובכך לישון טוב יותר בלילה.

בכל הנוגע לתריסים חשמליים התורמים לביטחון, סורג חשמלי היברידי מסוג ג'וליגארד משלב בין סורג חשמלי ותריס נוף ובכך ממקסם את הבטיחות של המבנה עליו הוא מגן.

תריסים חשמליים מדגישים את הצורך בתריס משוכלל טכנולוגית בבנייה עכשווית  

מבנים ובתים שנבנים בעת הנוכחית עשויים להגיע עם תריסים שמספקים הגנה מסוימת על הבית, אך כדאי לבדוק מבעוד מועד באיזה סוג תריסים מדובר. מידע הנוגע לסוגיה זאת וסוגיות חשובות נוספות ניתן לקבל על ידי פנייה למפקח בניה או לקבלן אשר אחראי על בניית המבנה הספציפי שלכם.

תריס חשמלי – האם מגביר תחושת ביטחון?

הצורך שלכם בהגנה מלאה על הבית הוא ברור מאליו, ובפרט כאשר מדובר בבית חדש או משופץ.

בתוך הבית מרוכזים האנשים החשובים ביותר וגם הרכוש היקר והרגיש ביותר עבורכם.

השקעה בתריסים חשמליים משוכללים בעלי מנגנון בטיחות מתקדם שמבטיח רמה גבוהה של אבטחה תפחית באופן ניכר את הסיכוי לפריצות באמצעים שונים. אותם העקרונות תקפים גם לעסק הפרטי שלכם, וגם במקרה זה מומלץ לבחור באופציה הטובה והמשוכללת ביותר שבנמצא.

מומלץ שבמשך כל זמן השיפוץ דירה או בניית הבית החדש שלכם יהיה מפקח בניה שילווה אתכם לכל אורך תהליך הבניה והשיפוצים

סורג חשמלי ג'וליגארד

הסורג החשמלי ההיברידי ג'וליגארד מהווה פיתרון הגנה מתקדם ומשוכלל החל משנת 2015 – ויתרונותיו רבים.

מעבר לעובדה שהוא נוח מאוד לתפעול באמצעות המנוע החשמלי שלו, הוא מספק נעילה כפולה – נעילה אוטומטית ונעילה בעזרת מפתח. בנוסף, הוא בעל פרופילים מפלדה אשר מחזקים את השלבים לכל אורכם ומחזקים את ההגנה, ובעל מנגנון הנוגד את ניסור הסורג בכך שחיבור השלבים מוסתר בתוך מסילות הצד.

מדובר במוצר הרבה יותר משוכלל מהמתחרים שלו, וכדאי לרכוש אותו ולהשתמש בו מהרגע הראשון שאתם עוברים לבית החדש או לרכוש אותו ולשדרג את הסורג הקיים בבית הנוכחי.

מנגנון נעילה כפול

מערכת הנעילה האוטומטית ג'ולי לוק מבטיחה שכאשר הסורג יורד ונסגר, כוחות המנוע לאורך הסורג עוברים מלמעלה למטה, וכך נמנעת האפשרות להרים את הסורג מבחוץ.

היא עשויה מאלומיניום ומורכבת על צינור הגלילה. רק כאשר לוחצים על מתג ההרמה, המנגנון משתחרר ומאפשר לסורג להתגלגל ולעלות. המנגנון הנוסף כולל נעילה ידנית עם מפתח וממוקם על אחד מהשלבים התחתונים של הסורג. הוא כולל 2 בריחי מתכת קשיחים המוחדרים למסילות הצד וננעלים על ידי השימוש במפתח.

נוח לתפעול

את הסורג החשמלי ניתן לפתוח ולסגור באופן מלא או באופן חלקי ליצירת מצב "נוף". מנוע התריס פועל באופן שקט ואינו מפריע לדיירים. ארגז התריס קטן יחסית והתריס אוטם לחלוטין כניסה של אור או חדירה של מים כאשר הוא סגור באופן הרמטי.

מחיר משתלם במיוחד בקבוצת ברק

בנוסף לעצם היותו הרבה יותר משוכלל מסורגים ותריסי ביטחון אחרים, ובפרט בכל הקשור להגנה על הבית או העסק, סורג חשמלי ג'וליגארד מגיע במחיר נמוך באופן ניכר מהאפשרויות האחרות בשוק ומהווה בכך רכישה משתלמת במיוחד.