פרגולה לגינה מספקת פתרונות הצללה יעילים בקיץ ובחורף ובכל תנאי האקלים בישראל

התקנה של דשא סינטתי בבית הופכת את החוויה של השהות בגינה לחוויה נעימה ולא מתישה.

פרגולות לגינה צריכות לייצר את היכולת להגנה נוספת ולצל בשטח נרחב אשר מגן עלינו ולא פחות חשוב מגן על כפות הרגליים שלנו במיוחד.

שימו לב שמעבר לעניין החום הקיצי, קיימת גם סוגיית קרינת ה-UV (להלן).

להצעת מחיר עבור פרגולה לגינה >>

פרגולה לגינה כפיתרון אלגנטי ויעיל לכל גינה ושווה לכל כיס

גם דשא סינטתי הוא פתרון יעיל, אסתטי ונוח עבור אלו מאיתנו בעלי גינה שלא תצריך השקעה מרובה ותחזוקה תמידית ושוטפת.אם התקנו פרגולה (אלומיניום או חשמלית) במיוחד להגנה על הגינה המטופחת שלנו, הרי שהרווחנו כפליים וזכינו בפינת חמד נעימה שגם דואגת כי קרינת ה-UV תהיה מינימלית עד כמה שניתן וחומרי הגלם נפגמים פחות מאתני הטבע.

בניגוד למדשאות לא – סינתטיות, צמחים ופרחים שונים, דשא סינתטי אינו מצריך השקיה, פעילות של מנגנוני מחשוב האחראים על השקיה, תחזוקת גנן קבוע ועוד. ילדינו יכולים לשחק בחופשיות בגינה היות והוא נועד לבלום עוצמות מינוריות של זעזועים (מדובר על נפילות קלות, כמובן), לספק מענה של משטח שעשועים ואירוח יחסית סטריליים ובאופן כללי, לענות על צרכים ביתיים שונים.

בשל העובדה כי קרינת UV היא אינה עניין של מה בכך ויש לייחס לנושא את תשומת הלב המרבית, נציין כי משטחים קולטים קרינה ו"מפזרים" אותה הלאה ובחזרה. כך, כמו כל המשטחים, הגינה פולטת קרינה ולכן יש לוודא כי פתרונות הצללה יותקנו גם הם במתחם.

במה מסייעת לנו פרגולה לגינה פתרונות הצללה לגינה?

השמש בישראל דואגת לעונת קיץ חמה ומתישה, תוך שמירה טמפרטורות ים-תיכוניות קיצוניות. על ידי התקנת פרגולה מעל הגינה, אפשר להפיק הנאה רבה יותר וקרירה בחצר שלנו, לדאוג כי אורחינו יקבלו אירוח נעים גם ביולי ובאופן כללי, לייצר אווירה נעימה.

קיימות מגוון אופציות בשוק כשמחפשים פתרונות הצללה לגינה שלנו.

ביניהן, קיימות האפשרויות של פרגולות, גגונים ועוד. תוכלו לבחור את הפתרון האידיאלי עבורכם – הצללת הגינה מבטיחה כי תוכלו ליהנות ממשטח נעים ומלטף שיהיה גם בטוח יותר מבחינת קרינת UV.

אנו ממליצים בחום על פתרונות הצללה כגון התקנת פרגולה חשמלית לגינה מתכווננת אשר תאריך את חיי הגינה שלכם ותספק פינת חמד מוצלת ונעימה.

להצעת מחיר עבור פרגולה לגינה >>